Temos Žymėti visus

LR ambasada Airijoje skelbia atranką į raštvedžio(-ės), dirbančio(-ios) pagal terminuotą darbo sutartį, pareigybę

Sukurta 2017.09.27 / Atnaujinta 2017.09.27 16:56

Lietuvos Respublikos ambasada Airijoje skelbia atranką į raštvedžio(-ės), dirbančio(-ios) pagal terminuotą darbo sutartį, pareigybę.

Reikalavimai.

Asmuo, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • Mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo C2 lygiu ir puikiai mokėti lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu);
  • Mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu), turėti pakankamą kompiuterinį pasirengimą, leidžiantį įsisavinti ambasadoje veikiančias informacines sistemas, reikalingas darbo funkcijoms atlikti;
  • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių ir konsulinių įstaigų veiklą;
  • Būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės programomis ir nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos užsienio politikos formavimą ir įgyvendinimą;
  • Išmanyti dokumentų rengimo, raštvedybos bei teksto redagavimo taisykles, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu anglų bei lietuvių kalbomis;
  • Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • Turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį organizuojant kultūrinius renginius ir kultūrinius projektus;
  • Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimus dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto  naudojimo“;
  • Saugoti valstybės ir tarnybos paslaptis;
  • Išmanyti diplomatinio protokolo bei etiketo reikalavimus;
  • Būti susipažinusiam su Airijos politine, ekonomine ir teisine sistema;
  • Turėti Lietuvos Respublikos pilietybę.

Pagrindinės funkcijos.

Šias pareigas einančio asmens atliekamos funkcijos :

  • Aptarnauja konsulinio skyriaus lankytojus, priima jų pateikiamus prašymus, dokumentus ir konsulinį mokestį;

  • Teikia bendro pobūdžio konsulinę informaciją raštu, žodžiu ir asmeniškai;
  • Prisideda prie ambasados kultūrinio, protokolinio, šviečiamojo pobūdžio renginių organizavimo;
  • Palaiko nuolatinius ryšius su Airijos lietuvių bendruomene;
  • Registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją;
  • Siunčia korespondenciją paštu, faksu ar elektroniniu paštu;
  • Sudaro ir derina dokumentacijos planus bei apyrašus, tvarko darbo dokumentų bylas;
  • Tvarko archyvus, nustatytais terminais perduoda juos saugojimui į Užsienio reikalų ministeriją, naikina dokumentus pasibaigus jų saugojimo terminui;
  • Sudaro ambasadoriaus darbotvarkę, derina ir organizuoja jo susitikimus, svečių priėmimą;
  • Seka, nuolat susipažįsta su konsulinę veiklą reglamentuojančiais teisės aktais ir jų pakeitimais, kaupia ir sistemina teisės aktus konsulinio darbo klausimais.
  • Vykdo kitus ambasados vadovo pavedimus.

Pretendentai, pageidaujantys dalyvauti atrankoje, privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Laisvos formos prašymas leisti dalyvauti atrankoje;

  2. Gyvenimo aprašymą pagal 2004 m. gruodžio 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos sprendimą Nr. 2241/2004/EB dėl bendros Bendrijos sistemos siekiant užtikrinti kvalifikacijų ir gebėjimų skaidrumą (Europass) (OL 2004 L 390, p. 6);

  3. Lietuvos Respublikos paso arba asmens tapatybės kortelės kopiją;

  4. Aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją;

  5. Trumpą motyvacinį laišką.

Dokumentai Lietuvos Respublikos ambasadai Airijoje el. paštu amb.ie@urm.lt  (laiško temoje nurodant “Dėl atrankos į raštvedžio pareigas”) pateikiami iki spalio 12 d. įskaitytinai. Reikalavimus atitinkantys kandidatai bus kviečiami į kitą atrankos etapą.

Informacija teikiama telefonu (01) 203 5737 arba el. paštu: lauryna.zilionyte@urm.lt.

Naujienlaiškio prenumerata